Salad with Mayonnaise and Balsamic Vinegar Dressing

Posted by Volvoxx On November - 21 - 2009

Out of ideas of what to cook for dinner? Dining alone? Salad makes an awesome, simple meal for one, or side dish for two or more!

Instant Tiramisu / Happy Birthday Dad

Posted by Volvoxx On October - 27 - 2009

My two nieces are more than happy to celebrate their grandfather's Birthday with him

Soya Bean Milk

Posted by Volvoxx On October - 22 - 2009

Ever wanted to try making your own soyabean milk? Check it out!

Baked Macaroni Cheese

Posted by Volvoxx On October - 12 - 2009

Fancy some simple satisfying Baked Macaroni Cheese at home? Check out this recipe.

Fish Chip with Beer Batter.

Posted by Volvoxx On October - 10 - 2009

An attempt in making Fish Chip with beer batter...while forcing QJ to consume fish :P

The end of sem 'pick-a-kitteh' syndrome.

Posted by Volvoxx On October - 09 - 2009

Kittens will mysteriously appear at our doorstep come semester break. This time, its happening again. A cute, manja, noisy kitten visits 391D.

24k Kebab

by Volvoxx On April 28, 2007 5:26 AM 2 comments
Meh...this may be old news....but I just found out about it...so here goes...

Quote: The Star Online

" A long feat: (pic) Students from the Multimedia University in Cyberjaya cheering upon hearing the announcement that they had broken the Guinness Book of World Records for the world's longest barg kebab by creating one that was 2.016km long. The last world record was set in Denmark for a barg kebab that was 1.5km long. More than 250 students (below) made the kebab which required 3.5 tonnes of chicken meat costing RM24,000."

HECK! 24k for some stupid kebab?!! ...walau eeh....damn rich eh our counterpart.

Links:
The Star Online (with pic of the event)
neXt-Board
SRC Cyber Kebab Page

In that room with the little yellow light...

by Volvoxx On April 27, 2007 4:59 AM 0 comments
Spent a long and lazy day with QJ...guruguru...

Had a nice dinner. And nice show to go with it too (nodame OD-ness)

Went supper. Oversized tosai (again..wtf...sigh..hehe :3 )

Back home. Sticky. Tired. P2P some songs. Chatchat..till I'm alone.


...still feels icky. Its 4am. Bathe. Switches lights/fan off. Switches on that soft table light. Puts on some Beethoven. The shower's cold...for awhile. The nice coolness of the water and the sound it makes as it hits the surface...just so relaxing. Silence but the music and the water. Makes you not want to come out of the bathroom. Makes me wonder why I'm so lazy to take a bath sometimes (heck..prolly cuz its just too freezish at times!)

Body Shop Body Butter, olive. Rich, sweet yet not too overwhelming. Feels so pampered. Wish I had a masseur (...ok dats asking for too much)..

Wish the night won't end so soon...just a lil longer...

Late Birthday Post

by Volvoxx On April 23, 2007 1:40 AM 2 comments
I'm currently 21 years, a month, and 2 weeks old.

...and here's my belated birthday post...lol ....post oso can belated :P ..gomen gomen...

Pics snapped by QJ, with Olympus SP-510UZ

Got some other ppl wan..but didn't have the pic ^^; ...

Thanks Lisa, Mun, Yining, Weiyong, Shindee, Suj, Khurshid, Yuhi, Edo, Dex, Siew, Wilson for celebrating with me (hope I din miss out anyone).

Thanks Dexter, Edo, Hsia Liang, AlexLiew, Kelvin, Lisa, Munmun, Anne Chew, Amran, Soo, HR, Yuhi, Khurshid, AlexLoh, Siew, Shuyin, Adrian, Sim, Kaylyn and DEARIE...for the nice huge flat sleek 19" Widescreen monitor. Its a baby. Really ...really...love it <3!!

Thanks Shindee for the handbag... :D ...senang wa.

Thanks Wilson for the hairpin.

Thanks Suj and HR for the lovely earrings.

and


Thanks Dearie for the SR Raspberry Cheesecake. Its really sedap :3


Thanks Dearie for the lovely necklace and even lovelier pendant. I really...really...<3>



...and thanks dearie for celebrating my birthday with me. It means so much more to have someone to celebrate with.

Sunset

by Volvoxx On April 22, 2007 9:57 PM 4 comments
Took this pics from up Bukit 'Bukit Beruang' ... hee :D Resized and minor touch up done with Photoshop 7.0



Pictures taken with Olympus SP510UZ

Splish splash!

by Volvoxx On 9:18 PM 1 comments
Picture post! :P

Mum took these pics and send to me (yeah..herself...zomg mum finally learned how to use emails! :D )

My niece, Minn Yi - 6 months ade :D


Pic taken with Canon Ixus 60



Puppies...

by Volvoxx On April 21, 2007 4:41 AM 0 comments
Picture taken with iPAQ rw6800
Yesh..I love puppies. The one at home...the one I had...and the ones in the pic...all 3 of them...yep ESPECIALLY the one in the middle :P ...

/runs

WARNING: Shameless Plug ahead...

by QJ Wong On April 17, 2007 12:54 AM 2 comments
WARNING: This is a shameless plug :p

This will be my more active 'blog' for a while. I don't really go out of the way to find time to blog unless I really have something important to say, but since the blog is sort of an official website for my club, I'll probably be writing there a lot more often than anything else. Sure it probably doesn't concern a lot of people at the moment, but I promise I'll move beyond Magic, like the other board games many you guys might know or not know about...

One day...

Maybe...

I hope...

:p

Uh... yeah. ANYWAYS... go check it out, and check it out often too...

Remember all are always welcomed to play our boardgames for free. :3

P/S Kristine made the skin! Isn't it nice? X3

Lesson of the day...

by Volvoxx On April 15, 2007 1:02 AM 0 comments
Stay away from Shindee after she finish watching a new show on cinema.....


...that is...if you haven't watch the show yet and dun wanna keep reminding yourself that chara x died and chara y married chara z in this and dat show....BLERGH.....



/stabs Shindee!

Pizza Bonanza

by Volvoxx On 12:51 AM 0 comments
Go crazy on pizza...heck..you can even buy the whole double regular pizza for yourself...freeze it..and reheat to eat for a few days.... :P


Print here


The 'sale alert' and image courtesy of http://shoppingnsales.blogspot.com

5 Reasons Why I Blog

by Volvoxx On April 13, 2007 5:31 PM 0 comments
Kid tagged me (DAMN YOU KID!) ..so here goes...

5 Reasons Why I Blog

1. I blame Lisa...she was the one who got me started in all this blog..thing...

2. Wanted to write about things I enjoy in life here (and sometimes vent my frustration as well)...share it with friends and etc etc etc...things that are from my point of view.

3. I love pics. Esp pics of flowers and my dog and on certain occasion...of the ppl around me...so..I spam it here :P

4. I just wanna write it all out. Treat this like a diary (of a bit of privacy...of course :P)...and just write without caring about grammar and wat not...or if I'm just talking non stop about the same topic again and again and again...doesn't if ppl duwan to read...cuz...heck I just wanna write...haha!

5. To let my friends know that I'm still alive? LOL ...well...I know I keep up to date with some of my friends this way.

Of course there's other reasons like 'pre-exam-stress-reliver-by-blogging' symptom I get...and this and that........ (trails on)

..../looks up ... /reads ...bah...lame

Ah well...


humm...not tagging anyone...cuz I'm not much of a tagging fan :P Kahkahkah....

Great makeup demo

by Volvoxx On April 11, 2007 4:25 PM 2 comments
Hey girls...check out this site: http://clovetwo.com/multimedia/demos/

The Star's Clove 2 has a section for makeup demos...mostly on tips on applying eyeshadow/mascara/eyeliner but recent ones also feature lip products...

Oh yeah...demo's courtesy of L’OrĂ©al Paris. Click here for video of their product ad.

Dying

by Volvoxx On April 10, 2007 10:55 PM 1 comments
Not me this time....my comp.

Its dying. Heh...

Last time reformat it was a year ago I think...this time it naik gile....sound goes bezerk when I suddenly run things a lil heavier than usual...(actually...at other times they're quite light)...Goes quite laggy when I listen to music sometimes...opening progs are a pain as well sometimes....heck..even Alt-Tab is a bitch.

Prolly HDD dying...I think almost 8 years ade, dat one...haha...

Yday my streamyx died...again....almost 24 hours w/o net...wanna die....@%@#!!%%#@#

..Geh....lost mood to blog properly....gonna try fix comp ASAP........hope its really just the HDD and not other componants.../sigh

No Entry

by Volvoxx On April 5, 2007 12:36 AM 4 comments
Was checking Lelong Lelong section in neXt-Board...got bored...surfed the forum...and stumbled upon sumthing...rather...shud I say, intriguing??

Yeah, WTF indeed...

Oh. This is a snapshot taken outside Sri Perdana, aka SRC Room. Pic was NOT taken by me (I have better things to waste my memory card's life on), nor do I know when it was taken...prolly quite recent cuz the last post in that forum thread dates back to Mar 18th....

Wanna know what all this is about? Read about it Here

Yes yes, Kid, I know I have better things to blog about than this but...geh...can't help it la...the notice is too.... XD

Allrite allrite..I'll leave you guys to forum-surf :P ..

Trinite'07 - Temptations

by Volvoxx On April 2, 2007 2:56 AM 7 comments
My first prom: Trinite 07


My first date X3


Short post for now...and me being me...not sure if there is gonna be a longer one or not...but nothing much to say about it really....prolly just pics...

The event itself didn't exactly live up to my standards of a 'prom'...but I really really REALLY enjoyed myself (thanks to a certain someone) ...so I guess that's all that matters. :)

Recent Posts

Recent Comments

Archive